söndag 13 maj 2012

Göttandedagen!

Idag så fyller min mamma år, Och sen ska jag kanske ta en bit av tårtan som blev över..<33 Men nyss så har jag ätit, Syrran skriker för det är hennes favvo band på tvn med sin favvo låt.. Green Day, 21 Guns.. Brorsan leker med sin bil.. Jag sitter chill framför datan & Tv:n.. Men nu ska vi snacka om att jag har en helt cpad affish som bara ramlar ner hela tiden som jag vill slakta (;   (OBS!Rekomenderar inte för mjuk häftmassa!)

Men över till något jag rekomenderar!, En grym app på mobilen ''TubeMate'' Det är som youtube fast du kan kolla på videon utan internet på mobilen eller något.. It's so fucking nice ;OO  Och nu så ser jag ut såhär för er som vill veta.. (Nolife)
 Tröja från H&M och Jeans Tights från Cubus, Ritkigt snyggt faktiskt! 

Och brunkräm från Cubus e härliiigt.. Nemen :II Vi kan snacka om majs.. Majs e gött, Ätit grillspett med det på idag.. Och de va gött.. SKICKA IN TILL KP! Och för er som inte vet vad KP betyder, Det betyder KamratPosten, Söt på google om ni inte fattar vad de e, Orka förklara en lång fettma mening..  Och detta ser jag och ser på på tvn? MTV, Med någon kärring som håller på skrika som sjutton.. 

Djävulen? Vem e han igentligen? Hur ser han ut eller om de e en tjej.. Har han/hon get ben som det sägs i historier som ens lärare sen medeltiden snackar om..  Nu ks ani få se en bild på honom/Hon..
Tjej eller kille bejjbs?, Tjej eller kille..


Inga kommentarer: