onsdag 16 maj 2012

Bästis/Tandläkare&HistoroaOmTandläkaren!!

Fin? o-o

Jag och min Bästis skulle vara med varran idag..  (Tattuerade snubben är inte min bästis, HAHAHAHAH)
Men VARJE dag denna och den förra veckan gick det bra för mina föräldrar att jag kom dit och både och? Sen när vi frågade VAARJE dag. Så sa hennes morsa ''Nej inte idag men kanske imorgon!' Men nästa dag '' nemen du, Inte idag!'' Fett damp jag får när hon säger så varje dag.. Jag blir så stööööörd.. 

Men undra om tandläkaren håller på såhär när han ''borrar'' i käften!, Asså när jag var liten var jag skit rädd för att andra hade sagt att det var läskigt att gå till tandläkaren sen så fick man ju någon luft sprutande sak som ska grävas.. Men se hörde man talas som ''borra'' Och då trodde jag att man fick ta en borr maskin i käften Men ibland kan det för sjutton se ut såhär när man e hos tandläkaren och man e livrädd för man ska borra eller något! Fast när jag äl hade vant mig med att ''en krontoll''
som förra gången.. Men de var ju klart att efter det '' Du har ett hål Cornelia, Men du ska bara BORRA!, Det är inget farligt!'' Jag blev ju livrädd! Så jag blev tvingad att borra! Det var itne kul! Började grina nästan..! Det var skit läskigt! Så nu kommer jag ha tandläkar skräck resten av mitt liv! Det kommer ju inte gå att ändra på.. Det är ju skit läskigt, Sorry alla som läser detta inlägg som ska till tandläkaren med de ju typ så för mig! Men nu ska ni få se en liten gubb-video som jag gjorde nyss xdd 
 

Snopp snapp Snut så var sagan slut!! :DD (Poor Junior!!)

Inga kommentarer: